EBC Brakes

Powrót – nasze marki
Lista Dystrybutorów
Produkty marki EBC Brakes

Sprawdź ofertę hamulców samochodowych EBC Brakes na sklepie ebcbrakes.pl

Sprawdź ofertę EBC Brakes na sklepie motoakcesoria.com

Sprawdź naszą wyszukiwarkę EBC Brakes – dobierzesz części do pojazdu!

Firma EBC Brakes została założona w 1978 roku. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. W drugiej połowie lat 80-tych, grupa ta urosła do rangi czołówki światowej z bardzo mocną pozycją w każdym segmencie przemysłu związanego z hamulcami. Po zdominowaniu rynku motocyklowego, co objawiło się największą sprzedażą i dostępnym asortymentem na zachodnich rynkach, EBC BRAKES zajęło się produkcją szerokiego asortymentu klocków do rowerów górskich, samochodów osobowych, samochodów wyścigowych i rajdowych, ciężarówek, autobusów a nawet lokomotyw! EBC Brakes posiada fabryki w Northampton Bristolu w Wielkiej Brytanii oraz w Cleveland w USA. Produkty tej firmy są znane i sprzedawane w większości krajów świata poprzez sieć dystrybutorów. Od ponad 20 lat EBC jest dominującym producentem hamulców do motocykli całego świata z pokaźną listą zwycięzców mistrzostw świata używających produktów tej firmy. Z uwagi na to że EBC oferuje aż 12 różnych mieszanek hamulcowych, ponad 14 rodzajów tarcz hamulcowych i 6 rodzajów sprzęgieł każdy kierowca w każdym rodzaju sportów motorowych znajdzie idealny dla siebie produkt tej marki.

KLOCKI HAMULCOWE

Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES
FA – klocki organiczne. Są najlepszym wyborem dla użytkowników motocykli o turystycznym, miejskim i klasycznym charakterze. Szczególnie polecane dla motocyklistów preferujących spokojny styl jazdy. Seria FA charakteryzuje się średnią żywotnością, niską ceną oraz niskim zużyciem tarcz hamulcowych.
Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES
V-PADS – znacznie zwiększona trwałość okładziny. Wyczucie jak w klocku organicznym, trwałość jak w spiekanym. Idealne do wielkich krążowników i dużych ciężkich V-Twin. Nowy półmetaliczny klocek hamulcowy, którego cena jest w połowie drogi pomiędzy zwykłym klockiem organicznym, a spiekanym. Produkt ten jest szczególnie atrakcyjny jako opcja dla motocykli klasycznych i zabytkowych, które do tej pory miały do wyboru, tylko klocki organiczne. V-Pads proponowane są także do tylnych zacisków do szosowych motocykli w celu wydłużenia czasu eksploatacji klocków.
Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES
DOUBLE H – to klocki klasy Superbike. Wykonane w USA ze stopów spieków miedzi posiadają wysoki współczynnik tarcia, maksymalna moc hamowania, wysoką stabilność temperaturową i żywotność. Wyposażone są w radiator chłodzący ze stali nierdzewnej dla zacisków o tłoczkach bez izolatorów termicznych aby zmniejszyć przepływ ciepła do hydrauliki i dodatkowo wykonane w nowej kompaktowej technologii podwójnego wentylowania aby zredukować w szerokich klockach efekt zginania płyty stabilizującej okładzinę. Szczególnie polecane do motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężkich. Dla kierowców preferujących sportowy styl jazdy, oczekujących wysokiej skuteczności hamowania, dużej stabilności temperaturowej, dobrego wyczucia oraz dobrej trwałości klocków. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES VLD – półspiekane (30% zawartości miedzi). Charakteryzują się chromowanymi blachami podłoża a więc głównie przeznaczone do ciężkich motocykli typu cruiser. Zapewniają walory estetyczne, doskonałe wyczucie hamulca i dłuższą żywotność przy niskim przenoszeniu ciepła i mniejszym zużyciu tarcz hamulcowych. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES TT – dobrej klasy klocki na bazie mieszanki carbonowej do użytku motocrossie, enduro i ATV. Dobra siła hamowania oraz dobra trwałość w suchych warunkach. Klocki o zdecydowanie wzmocnionej formule w porównaniu ze standardowymi mieszankami. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES R – Produkowane w USA spiekane klocki hamulcowe ze stopu miedzi do sportu off-road i jazdy użytkowej po bezdrożach. Charakteryzują się najwyższą trwałością w bardzo trudnych warunkach pracy np. błocie, piachu, wodzie. Stabilność temperaturowa na wysokim poziomie. Siła hamowania i dozowalność są poprawne ale słabsze w porównaniu do klocków MXS oraz TT. W motocyklach enduro i cross polecane zwłaszcza do pracy w tylnym zacisku hamulcowym. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES MXS – klocki ze spieków stopów miedzi produkowane w USA których głównym atutem jest ultra wysoki współczynnik tarcia. Materiał z wykończoną diamentem powierzchnią zapewnia szybkie hamowanie. Dostarczane w komplecie wraz z pinem mocującym klocki w zacisku – odpowiednim do wszystkich motocykli crossowych i enduro. W tej klasie pojazdów jest to zdecydowanie najlepszy produkt jaki można zastosować jeżeli chcemy posiadać mocne i stabilne temperaturowo hamulce o stosunkowo wysokiej trwałości. Często do długich rajdów w ciężkich warunkach zalecamy stosowanie klocków MXS w przednim zacisku a serii R w zacisku tylnym. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES SXR – seria racingowych, spiekanych klocków hamulcowych przeznaczonych do pojazdów Side by Side. Wyprodukowane w USA, zapewniają maksymalne tarcie oraz wysoką stabilność cieplną w każdych warunkach pogodowych oraz w każdym terenie. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES EPFAX – klocki hamulcowe do motocykli sportowych przeznaczone dla użytkowników jeżdżących na torze wyścigowym np. na tzw „track days”, a także preferujących wybitnie sportowy styl jazdy na ulicy. Kluczowe cechy tej formuły to: wysoka stabilność temperaturowa, zwiększony współczynnik tarcia, doskonała dozowalność, lepsze wychładzanie cylinderków hamulcowych, dzięki zastosowaniu perforowanych płytek radiatora ze stali nierdzewnej, zwiększona trwałość, niskie zużycie okładziny w stosunku do klocków organicznych, zredukowane zużycie tarcz hamulcowych, dzięki doskonałej technologii spieku mieszanki sinterowej. Cena – droższe od standardowych formuł szosowych. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES GPFAX – klocki hamulcowe przeznaczone do motocykli wyścigowych, przeznaczonych wyłącznie na tor wyścigowy. Najwyższa stabilność temperaturowa, bardzo wysoki współczynnik tarcia, doskonała dozowalność (liniowy wzrost siły hamowania wraz ze wzrostem ciśnienia pompy, wyczucie siły hamowania), lepsze wychładzanie cylinderków hamulcowych dzięki zastosowaniu perforowanych płytek radiatora ze stali nierdzewnej, odporność na tzw. Fading, praktycznie identyczna skuteczność hamowania w pełnym zakresie temperatur. Najdroższa formuła klocków EBC. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES SFA – gama organicznych i spiekanych klocków hamulcowych do skuterów, z najszlachetniejszych materiałów najwyższej jakości, przeznaczone do lekkich motocykli i skuterów. Oferują dobrą żywotność i dobrą początkową reakcję już od zimnych hamulców. Ich bardzo niska cena przy bardzo wysokiej jakości tłumaczy ich olbrzymią popularność. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES SFAC – Skutery ewoluowały w ostatnich latach i obecnie posiadają pojemności rzędu 800cc oraz osiągają prędkości do 200 km/h. Wymagało to ponownego przemyślenia i przeprojektowania standardowych hamulców skuterowych. Nowa seria SFAC Carbon EBC zapewnia wyższą wydajność oraz żywotność klocków dla gamy średnich i ciężkich skuterów. Klocki te posiadają w swoim składzie 30% zawartości miedzi i są produkowane w Wielkiej Brytanii. SFAC są idealnym wyborem dla cięższych i większych skuterów w dynamicznym zastosowaniu i nadają się do stosowania ze wszystkimi rodzajami materiałów tarcz. Klocki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES SFA HH – charakteryzują się o wiele większą trwałością niż OEM oraz inne klocki z gamy skuterowej. SFA HH posiadają okładziny ze spieków metali, dedykowanych do skuterów o dużej masie i dużych mocach (nawet modeli wyścigowych). Zapewniają doskonałe hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych równocześnie gwarantując brak jakichkolwiek uszkodzeń tarcz hamulcowych.
Szczęki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKESSzczęki hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES
Szczęki hamulcowe – są wykonane z wysokociśnieniowych odlewów aluminiowych i klejonych okładzin hamulcowych wysokiej jakości. Wszystkie okładziny mają perfekcyjny promień i przycięte krawędzie oraz sfazowania na końcach okładzin. W komplecie dostarczane są sprężyny takie jak oryginalne. WG – “water grove”, szczęki wykonane w identyczny sposób jak zwykłe, posiadają dodatkowo wzmocniony kevlarem materiał cierny oraz wielokrotne nacięcia prowadzone pod kątem w celu odprowadzania brudu, kurzu, wody i szlamu. Technologia ta poprawia hamowanie oraz przedłuża trwałość szczęk i bębnów hamulcowych. Zaleca się stosowanie tych szczęk do pojazdów eksploatowanych w trudnych warunkach.

TARCZE HAMULCOWE

Oferta tarcz hamulcowych EBC obejmuje obecnie ponad 1000 różnych wzorów. Niektóre z bardziej egzotycznych spośród nich, jak np. typ A, który jest pływającą tarczą dla motocykli klasycznych BMW, również dostępną dla wielu wczesnych klasycznych motocykli japońskich. Następny jest to typ B, który pokazuje tarcze EBC z pierścieniem ABS-u i typ C, który jest pływającą tarczą dla motocykla motocross. Tarcze hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES Seria X i XC – tarcze hamulcowe serii X (pełny profil okręgu) i XC (profil „contour”, powycinana krawędź zewnętrzna) są symetryczne i nie posiadają rozróżnienia na prawą i lewą. Tarcze wykonane są z walcowanej na gorąco niemieckiej stali nierdzewnej. Wyposażono je w nowy 6-punktowy system spięcia bieżni hamującej z aluminiowym pierścieniem mocujący oraz szczelinowe otwory zgarniające lepiej czyszczące okładziny cierne. Bieżnie tarczy powycinano na krawędzi, w celu zmniejszenia jej ciężaru i nadaniu dynamicznej, modnej formy. Wnętrze mocujące tarczy, jest precyzyjnie frezowane, i wykonane z lekkiego, wytrzymałego stopu stosowanego w konstrukcjach lotniczych. Tarcze hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES Seria VEE – tarcze przednie tej serii to tarcze pływające, bardzo lekkie. Systemem SD odpowiada za pływające połączenie z centrum mocującym tarczy za pomocą 6 nitów. Dostępne są w 5 kolorach. Standardem jest tarcza z czarnym środkiem. Tarcze serii VEE wykonane są z wysokogatunkowej niemieckiej stali nierdzewnej. Tarcze hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES OVERSIZE 250 / 280 / 320 – tarcze z dodatkowym uchwytem odsuwającym zacisk hamulcowy. Znacznie zwiększają siłę i wyczucie punktu hamowania. Tarcze „contour” o wyprofilowanej krawędzi, to tarcze jeszcze lżejsze z poprawionym oczyszczaniem powierzchni oraz lepszym chłodzeniem. Seria Oversize 250 polecana do motocykli cross 50/60/65/80 cm. Seria Oversize 280 polecana szczególnie do motocrossu i supercrossu. Seria Oversize 320 polecana jako tuning do motocykli supermoto oraz enduro używanych na nawierzchniach asfaltowych. W ofercie EBC Brakes znajdziemy również pływające tarcze tylne oversize, a także tarcze tylne wykonane ze stali nierdzewnej.

SPRZĘGŁA

Sprzęgła motocyklowe EBC BRAKES CK – to tarcze sprzęgłowe jakością odpowiadające oryginałom. Bazą do produkcji jest wysokiej jakości korek z impregnacją cząstkami aluminium w celu zwiększenia odporności na zużycie i wysoką temperaturę. Dodatkowo materiał ten jest prasowany ciśnieniowo. Zestaw zawiera komplet tarcz ciernych sprzęgła. Sprzęgła motocyklowe EBC BRAKES CKF – to nazwa nowych tarcz ciernych, które zostały wzbogacone włóknami karbonowymi. Stworzone z myślą o motocrossie i ATV aby wytrzymywać więcej, dawać lepsze wyczucie sprzęgła i być bardziej odpornymi na temperatury i obciążenia w porównaniu ze sprzęgłami korkowymi. Sprzęgła motocyklowe EBC BRAKES SRC – Zestaw SRC jest idealny dla cięższych motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. Zawiera tarcze sprzęgła wykonane z kevlaru oraz utwardzone sprężyny (jeśli występują). Zestaw SRC jest idealny dla cięższych motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. Zaletami tej serii są wyższa odporność na temperaturę i dłuższa żywotność. Sprzęgła motocyklowe EBC BRAKES SRK – kompletne sprzęgło, w którego skład wchodzą: kevlarowe tarcze sprzęgła, stalowe przekładki, sprężyny, lub płytki sprężynujące (jeśli występują). Podobnie jak SRC idealne dla ciężkich motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. Sprzęgła motocyklowe EBC BRAKES DRC – kompletne sprzęgło, do motocykli off-road w którego skład wchodzą komplet tarcz ciernych z prasowanego wysokociśnieniowo korka z domieszką aluminium, komplet stalowych przekładek oraz sprężyn. Większość sprzęgieł motocykli off-road wyposażona jest w aluminiowe przekładki, które szybciej się zużywają oraz zanieczyszczają olej w silniku. Aby do tego nie dopuścić zastosuj kompletne sprzęgło DRC ze stalowymi przekładkami. Sprzęgła motocyklowe EBC BRAKES DRCF – zestaw zawiera: wzmocnione włóknami karbonowymi tarcze cierne, komplet stalowych przekładek o punktowej w celu lepszego smarowania powierzchni, oraz komplet wzmocnionych sprężyn. Jeśli nie chcesz wymieniać całego sprzęgła, możesz kupić same tarcze cierne CFK. Pamiętaj jednak aby zastosować wzmacniane sprężyny, gdyż standardowe ulegają szybszemu zużyciu pod wpływem ciepła. Sprzęgła motocyklowe EBC BRAKES CSK – Kompletne zestawy sprężyn do sprzęgieł motocyklowych. Dostępne są zarówno standardowe sprężyny (zwojowe) oraz typu membranowego. Dzięki zaawansowanej obróbce cieplnej i hartowaniu, zapewniają o około 10-15% większe ciśnienie zacisku niż standardowe sprężyny. Sprzęgła motocyklowe EBC BRAKES CT – laserowo wycinany klucz do sprzęgła sprawia że demontaż sprzęgła, poluzowanie śrub wału napędowego i ponowne dokręcenie jest bardzo proste, bez obawy o uszkodzenie drogiego kosza sprzęgła. UWAGA: Tarcze cierne CK oraz DRC wykonane są z materiału na bazie wysokiej jakości korka, materiału zbliżonego do używanego w sprzęgłach OEM. Tarcze sprzęgła przed montażem muszą być zanurzone w oleju na okres co najmniej kilku godzin. Rekomendujemy montaż sprzęgieł przez wykwalifikowany serwis motocyklowy wraz z zastosowaniem nowych sprężyn sprzęgłowych CSK. Do sprzęgieł CK oraz DRC rekomendujemy użycie olejów na bazie mineralnej. Do olejów syntetycznych oraz półsyntetycznych zalecamy użycie tarcz ciernych z serii SRC, DRCF, CKF, SRK.

PRZEWODY HAMULCOWE

Przewody hamulcowe motocyklowe EBC BRAKESPrzewody hamulcowe motocyklowe EBC BRAKES
Produkowane w Wielkiej Brytanie przewody hamulcowe EBC w stalowym oplocie są fabrycznie zaciskane i przygotowywane w odpowiednich długościach. Co więcej, każdy przewód po zakuciu testowany jest pod wysokim ciśnieniem co gwarantuje jego szczelność i zapewnia mocniejsze, wyczucie siły hamowania w porównaniu z przewodami gumowymi. Standardowo końcówki przewodów wykonane są z nierdzewnej stali (303) natomiast przewody dedykowane do motocykli Harley Dawidson posiadają końcówki wykończone w kolorze chrom oraz czarne otoczki przewodów. EBC zapewnia dożywotnią gwarancje na wszystkie produkowane przez siebie przewody hamulcowe.

GAMA ROWEROWA

Klocki hamulcowe rowerowe EBC BRAKES Klocki ZIELONE (CFA***) – doskonałej jakości organiczne klocki hamulcowe. Najlepsze do codziennej jazdy po szosie, w terenie i do trekking’u. Jeżeli nie jesteś pewien które klocki wybrać , te będą dla Ciebie najlepsze. Długa żywotność i dobra siła hamowania. Klocki hamulcowe rowerowe EBC BRAKES Klocki CZERWONE (CFA***R) – zastosowana w tych klockach mieszanka organiczna o wyższym współczynniku tarcia, poprawia efektywność układu hamulcowego. Przeznaczone do zastosowań sportowych (np. XC/szosa/downhill), gdzie standardowa mieszanka klocków zielonych może okazać się niewystarczająca. Odznaczają się niezbyt długą żywotnością ale świetną siłą hamowania. Oszczędzają tarcze hamulcowe pod kątem zużycia oraz przegrzania. Zdecydowanie polecane do tarcz oznaczonych „resin pad only” gdzie nie można zastosować klocków ze spieków metali. Klocki hamulcowe rowerowe EBC BRAKES Klocki ZŁOTE (CFA***HH) – klocki metaliczne spiekane, oferują maksymalną efektywność w połączeniu z dużą żywotnością, wyznaczają nowy standard wśród klocków hamulcowych. Doskonałe do jazdy w trudnych warunkach (błoto, piasek, woda) oraz na długie i strome zjazdy (najwyższa odporność na wysokie temperatury). Jeżeli masz problem z klockami standardowymi, wybierz złote – problem zniknie. Klocki te oferują potężną moc hamowania i najdłuższą żywotność. Oferowane również do downhill’u. Przeznaczone do systemów oryginalnie wyposażonych w klocki spiekane i najwyższej jakości tarcze hamulcowe (tarcze nie oznaczone „Resin pad Only”). Tarcze hamulcowe rowerowe EBC BRAKES STANDARD – Oprócz popularnych tarcz Oversize, EBC oferuje także zamienniki dla tarcz o standardowym rozmiarze. Seria konturowych tarcz VR wykonanych ze stali nierdzewnej charakteryzuje się wyjątkową lekkością oraz trwałością. Są one wykonane w standardowej wielkości 160mm. Wiele współczesnych rowerów aby zachować niską cenę wyposażanych jest w tarcze do których można stosować jedynie organiczne klocki hamulcowe. Tarcze serii VR dla MTB są wykonane niezwykle precyzyjnie z wysokogatunkowej stali odpowiednio utwardzone i zahartowane. Są odporne na przegrzanie a co za tym idzie na deformacje, czyli dźwignia hamulca nie będzie pulsować a hamulec będzie odporny na „fading” i utratę siły hamowania przy wielokrotnym mocnym hamowaniu. Tarcze hamulcowe rowerowe EBC BRAKES OVERSIZE – pozwalają na zastosowanie zwiększonych średnic. Możliwe jest powiększenie tarcz standardowych 160/165mm na 180mm (średnie zwiększenie mocy hamowania) lub na 203mm (duże zwiększenie mocy hamowania). Tarcze dostępne są w dwóch rodzajach: standardowym okrągłym oraz konturowym (powycinana krawędź). Wykonane są z najwyższej jakości hartowanej stali, szlifowane diamentem. Są kompatybilne z każdym rodzajem klocków hamulcowych do rowerów górskich. Tarcze te można zamontować na większości standardowych piast rowerowych (6 śrub), posiadają także dołączony adapter do zacisku hamulcowego. Zestaw taki zapewnia większą siłę hamowania oraz lepsze wyczucie hamulców.

Lista Dystrybutorów – Gama motocyklowa

MiastoFirmaWWW
Bielsko BiałaMOTONET Piotr Sochacki4bikes.pl
BolesławWawa Moto Rafał Wasińskiwawamoto.com.pl
CiecierzynMOTOCYKLE LUBLIN Jarosław Wiśniewski
GdówJ&S Joanna Samek
GiżyckoKamil Kolasa
GnojnikPatCar Patryk Kulas
GrabinyMOTO-DRIFT Łukasz Wanik
JasłoWMW Motocenter ,W.Więcek Salon i Serwis Motocykliwmw.com.pl
KielceMoto-Park S.C. Robert Rożek, Przemysław Dyrlagamotopark.com.pl
KrakówGRZEGORZ NICKEL NETMOTOnetmoto.pl
KrakówEBC Polska Sp. z o.o.ebcbrakes.pl
KrakówMOTO-WAY sp. z o.o. sp.k.moto-way.pl
KrakówLEGATO Maciej Legutkilegato-motocykle.pl
KrakówP.U.H. DEFENDER s.c. S.Żmuda, M.Kędradefender.net.pl
KrakówSławomir Żmuda Moto-Tourmoto-tour.com.pl
KrakówPH “MOTO-TRIP” Paweł Wrześniak
KrakówJakub Parzyszek KPKmotocyklowo.pl
KrakówF.H.U.P.Mantra Dariusz Suder
KrakówTomasz Siwiec
LublinNaprawa motocykli różnych Tomasz Skorzyńskinmr.pl
LublinPHU RAFTRANS RAFAŁ TOMIŁO
ŁańcutGmoto.pl Paweł Cebulakgmoto.pl
Łaziska GórneCADDO Artur Świderekriderparts.pl
Łęg TarnowskiJack Motors Jacek Żołądźjackmotors.pl
ŁódźWolf s.c Adam Maciejewski , Adam Przybyławolfmoto.pl
ŁódźKORANDO Paweł Sikorakorando.pl
ŁódźATVteam.pl Michał Szczurtekatvteam.pl
ŁódźMOTORWINGS S.C. Mateusz Olszowy, Łukasz Czarnotamotorwings.pl
NiskoF.H.U. “KRZYŚ” Krzysztof Ciężczyk
Nowy TargŁukasz-Motocykle Niemczewski Łukaszlukasz-motocykle.pl
Nowy TargAgencja Handlowa “Knap Motor” Józef Knapknapmotor.pl
OlkuszFIRMA USŁUGOWO HANDLOWA MAXPOL
PabianiceMOTOPATROL JACEK BEIMmotopatrol.com.pl
PoznańPHU Techkom Łukasz Syteksytek.com.pl
PoznańMOTOTEC Wojciech Olejnikmototec.pl
PoznańMotormind Agata Nowakmotormind.pl
PoznańCANIS LUPUS Adam Krystkiewiczcanisak.ayz.pl
RedaMotocyklowo.Net Sylwia Wiczkowskamotocyklowo.net
RzeszówWPMOTO Wacław Pelczarwpmoto.pl
RzeszówSIXDAYS MOTO Grzegorz Hubert
SandomierzF.H.U. QUANAKORS Robert Słabiak
SiedlceSTAJNIA MUSTANGÓW Dariusz Pawluczuk
SierpcWIECZOREK MARCIN MOTO SIERPC
SkrzyszówNEXUS Michał Chodańpower-moto.eu
SłupskBOGUSŁAWSKI.PLboguslawski.pl
Stalowa WolaMotor Garaż – Kozłowski Maciej
ŚremQUADY ŚREM Tomasz Kasprzakquadysrem.pl
Środa WielkopolskaP.H.U TOMASZ GRACZYK
ŚwiebodzinMOTO-CROSS S.C. Wioletta Wojciechowska, Piotr Wojciechowski
Świeszyno!!! STARE DANE !!! MOTOMANIAK Piotr Matecki
ŚwieszynoMOTOMANIAK S.C.moto-maniak.eu
Tarnowskie GóryP.W. Motolegend Wojciech Utrackiszkolajedynka.pl
TrzebiniaBIMOTO Jakub Bolekbimoto.com.pl
TurekMOTO PLANET s.c.
WarszawaSzekla4x4.plszekla4x4.pl
WarszawaRingRoad Sp. z o.o. Spółka Komandytowaringroad.pl
WarszawaMOTORUS.PL Piotr Brzezińskimotorus.pl
WarszawaImport Tuner Mikołaj Woroniecki
WarszawaLuka Technic Designsltd34.pl
Wodzisław ŚląskiPOWERSPORTS RAFAL SOSNApowersports.pl
WrocławFHU KAPRI Łukasz Kapralkapri.nazwa.pl
WrocławMOTOPED Janusz Ziółkowski Spółka Jawna
ZabierzówMOTOBROS CZĘŚCI MOTOCYKLOWE MICHAŁ SADOWSKImotobros.pl
ŻywiecM O T O Z E T Tomasz Domrazekgo2.pl

Lista Dystrybutorów – Gama rowerowa

MiastoFirmaWWW
Bielsko-BiałaBikeWorkshopbikeworkshop.pl
Jelenia GóraINTERBIKES Daniel Ciężki, Tomasz Jewtuszek Spółka Cywilnarowerowy.com
KielceMoto-Park S.C. Robert Rożek, Przemysław Dyrlagamotopark.com.pl
KielcePS GRZEGORZ MACIEJEWSKI I KRZYSZTOF JAMRÓZ S.Cprestosport.pl
KrakówSECESJA Sp.j. Jacek Stawoski, Marcin Stawoskisecesja.pl
KrakówBackflip Snowboardssnowboard24.pl
KrakówBIKEGROUP S.C. P. Gryglewski, P. Skrzyszowski, M. Krzyżanowskibikegaraz.pl
KrakówGRZEGORZ NICKEL NETMOTOnetmoto.pl
Międzybrodzie ŻywieckieDominik Pitry Wypożyczalnia DIM
Nowa RudaKondycja.Net Marcin Nowakkondycja.net
RzeszówSPORTI PL SP Z O Osporti.pl
Środa WielkopolskaP.H.U TOMASZ GRACZYKwp.pl
TychyDanopim Serwis Mariusz Kozerski
UstrońSKLEP ROWEROWY LESZEK TOMICA
WarszawaAkademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
WęgliniecWEBSFERA Bartłomiej Bednarski24bike.pl
WrześniaBATBOYS Rafał Stawnybatboys.pl