Obecnie prowadzimy rekrutację na następujące stanowiska:
Stanowisko: KIEROWNIK SALONU ROWEROWEGO
Miejsce pracy Kraków ul. Kosocicka 39Główne wymagania stawiane kandydatom:
- Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu;
- Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta;
- Wykształcenie min średnie;
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność budowania i zarządzania zespołem ludzi;
- Gotowości do pracy w soboty;
- Doświadczenie w branży min 2 lata;
- Umiejętności jazdy na rowerze i dobrej znajomości sprzętu;
- Obsługa komputera (poczta e-mail, pakiet MS Office, programy handlowe);
- Pasja Rowerowa
Zakres odpowiedzialności:
- zapewnienie najwyższego poziomu bezpośredniej obsługi klienta,
- dbanie o estetyczną ekspozycję towaru i wizerunek salonu,
- profesjonalne doradztwo w zakresie doboru roweru dla klienta,
- profesjonalna pomoc w doborze akcesoriów rowerowych,
- realizacja celów sprzedażowych,
- przygotowywanie ofert dla klientów,
- dbanie o dobry wizerunek salonu,
- marketing i zarządzanie,
- współpraca z innymi działami firmy
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością dodatkowych premii,
- zniżki pracownicze,
- pracę wśród pasjonatów chcących rozwijać swoje umiejętności,
- specjalne rabaty pracownicze na zakup rowerów i akcesoriów,
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poszukujemy: specjalistę marketingu internetowego
Miejsce pracy Kraków ul. Kosocicka 39Twój zakres obowiązków:
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowych w mediach społecznościowych oraz w obszarze marketingu online,
- zarządzanie profilami produktowymi na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, itp.),
- tworzenie angażujących treści (grafiki, posty, wideo, artykuły) promujących działania firmy,
- tworzenie materiałów zgodnych z najlepszymi praktykami SEO, uwzględniających słowa kluczowe i struktury poprawiające widoczność w Google,
- organizacja konkursów i akcji promocyjnych dla społeczności naszych marek własnych.,
- optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, Facebook Ads i innych platformach,
- monitorowanie, analizowanie oraz raportowanie wyników działań marketingowych, optymalizacja kampanii,
- analiza aktualnych trendów w social mediach i digital marketingu, w celu tworzenia atrakcyjniejszych treści,
- współpraca z zespołem sprzedaży w celu wspierania działań sprzedażowych poprzez działania marketingowe,
- budowanie relacji z influencerami oraz mediami branżowymi.
Nasze wymagania:
- umiejętność tworzenia i montażu wysokiej jakości materiałów wizualnych, takich jak grafiki, banery, plakaty, tworzenia treści copywritingowych i innych form treści marketingowych
- obsługa programów graficznych (typu Canva, Adobe Photoshop) – warunek konieczny
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- znajomość narzędzi do analityki internetowej (np. Google Analytics, Facebook Insights, Meta Business Suite, TikTok Analytics itp.) oraz narzędzi do tworzenia kampanii reklamowych online
- prowadzenie analiz aktywności konkurencji
- kreatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- szybkie reagowanie na zmiany i dostosowywanie treści do potrzeb marki
- doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz na platformach Google
- doświadczenie w pracy z influencerami lub kampaniami reklamowymi
Stanowisko : Zastępca Kierownika działu hurtowego – Handlowiec
Zatrudnimy zastępcę kierownika hurtowni / handlowca
Opis stanowiska:- organizacja pracy działu hurtowego
- praca nad warunkami handlowymi, ofertą hurtowni itd.
- nawiązywanie, podtrzymywanie i rozwijanie współpracy z dostawcami oraz klientami
- bieżącą obsługa wybranych klientów firmy
- aktywne wyszukiwanie i kontakt z potencjalnymi klientami
- przyjmowanie i monitorowanie zamówień, wypisywanie dokumentów sprzedaży
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- inne zadania związane z bieżącymi potrzebami firmy
- pracę w stabilnej firmie – pracę w młodym zespole.
- Atrakcyjne zarobki, uzależnione od indywidualnych efektów pracy.
- znajomość specyfiki pracy kadry kierowniczej.
- zainteresowanie tematyką motocyklową lub rowerową
- min. dwuletnie doświadczenie w handlu lub obsłudze klienta
- łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów ze współpracownikami i klientami
- dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność – wysoki poziomu motywacji do osiągania ambitnych celów,
- bardzo dobra organizacja pracy – wysoka kultura osobista i komunikatywność.
- wykształcenie min średnie.
- biegła obsługa komputera.