Hamulce i sprzęgła EBC

Powrót – nasze marki

Sprawdź ofertę EBC Brakes na sklepie motoakcesoria.com

EBC brakes powstało w 1978 roku i od 1979 rozpoczęło opracowywanie pierwszej na świecie gamy klocków i tarcz hamulcowych dla rynku wtórnego. Po udanej premierze w Europie, EBC rozszerzył się na rynku USA w połowie lat 80-tych. W drugiej połowie lat 80-tych, grupa EBC urosła do rangi czołówki światowej z bardzo mocną pozycją w każdym segmencie przemysłu związanego z hamulcami.

EBC Brakes jako światowy lider w produkcji komponentów hamulcowych nadal jest firmą prywatną. 100% klocków hamulcowych jest produkowane we własnych zakładach w Northampton i Bristol w Wielkiej Brytanii oraz w Cleveland w USA, 100% motocyklowych i rowerowych tarcz hamulcowych tworzymy w swoim zakładzie w Wielkiej Brytanii, a olbrzymią większość samochodowych tarcz hamulcowych również w Wielkiej Brytanii i USA.

Wraz z szybko rozwijającą się branżą motoryzacyjną, EBC Brakes stał się światowym liderem w dziedzinie sportowych, wyczynowych i tuningowych klocków i tarcz hamulcowych. Posiada największą gamę produktów na świecie oferując komponenty hamulcowe do motocykli, samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i autobusów, kartingu, pociągów, elektrowni wiatrowych i wielu innych.

EBC jako innowacyjny producent oferuje swoim klientom odpowiedni dla ich indywidualnych preferencji i wymagań bogaty wybór klocków i tarcz hamulcowych co przy właściwym doborze pozwala bez modyfikacji fabrycznych układów poprawić wydajność hamowania nawet do 50%. Ostatnio EBC wprowadził do produkcji absolutnie nowy hamulcowy bazowy materiał cierny. Jest to ekologicznie przyjazny ULTIMAX 2 który całkowicie eliminuje wszystkie metale ciężkie i siarczki.

Na scenie wyścigów rowerów górskich firma zaistniała dzięki użytkowaniu jej produktów przez wielokrotnych mistrzów świata i stała się dominującym dostawcą produkującym klocki hamulcowe dla firm takich jak Cannondale, Hope Tehnology, Magura, Hades, Amid, Shimano i wielu innych.

EBC jest również producentem pełnego zakresu klocków hamulcowych do zastosowań kartingowych.

Seria FA to klocki organiczne wzmacniane włóknami aramidowymi, które będą idealnym wyborem dla kierowców motocykli o turystycznym, miejskim i klasycznym charakterze. Dla motocyklistów preferujących spokojny styl jazdy. Cechy: średnia żywotność oraz niskie zużycie tarcz hamulcowych.

Seria Double H ( HH) to klocki klasy Superbike wykonane ze stopów spieków miedzi. Dedykowane to motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężkich. Dla kierowców preferujących sportowy styl jazdy. Cechy: duża siła hamowania, duża stabilność temperaturowa, dobre wyczucie oraz trwałość.

Seria V-Pads jest dedykowana do ciężkich motocykli turystycznych oraz jeszcze cięższych cruiserów. Wysoka trwałość okładziny pozwala na skuteczną i długotrwałą eksploatację. Cechy: dobre wyczucie oraz duża trwałość klocków hamulcowych.

Seria TT ( czerwone) to dobrej jakości klocki hamulcowe produkowane na bazie mieszanki karbonowej. Dedykowane do użytku w motocyklach Enduro Moto-X oraz ATV. Cechy: dobra siła hamowania oraz średnia trwałość w suchych warunkach. Nie zalecane do jazdy w błocie.

Seria R ( złote) to spiekane klocki hamulcowe motocyklowe produkowane ze stopu miedzi. Idealnie sprawdzające się w motocyklach enduro, cross, oraz pojazdach ATV. Cechy: najwyższa trwałość, skuteczne hamowanie w trudnych warunkach np. w błocie, piachu, wodzie.

Seria MXS jest produkowana w USA ze spieków stopów miedzi, wykończone dodatkową diamentową powierzchnią. Klocki hamulcowe dedykowane do wyczynowego użytkowania motocykli crossowych, enduro oraz pojazdów ATV. Cechy: bardzo wysoki współczynnik tarcia. Średnia trwałość. Dostarczane w komplecie z bolcem mocującym klocki w zacisku.

Seria GPFAX posiada specjalne płytki ze stali nierdzewnej, zapewniające lepsze chłodzenie. Klocki hamulcowe są dedykowane do motocykli wyścigowych na tor. Cechy: najwyższa stabilność temperaturowa, ultra wysoki współczynnik tarcia. Nie zalecane do użytku „cywilnego”

Seria EPFA to klocki hamulcowe wykonane ze spieku mieszanki sinterowej. Idealnie sprawdzają się do motocykli sportowych. Cechy: wysoka stabilność temperaturowa, zwiększony współczynnik tarcia, zredukowane zużycie tarcz hamulcowych. Idealne do użytku zarówno szosowego jak i wyścigów typu Track Days.

Seria SFA to klocki hamulcowe przeznaczone do skuterów i małych motocykli. Mieszkanka Aramidowa, pozwala na skuteczne hamowanie skuterów i małych motocykli w ruchu miejskim, oraz dobrą żywotność w tego typu pojazdach. Ich rewelacyjnie niska cena, w połączeniu z bardzo wysoka jakością uczyniła z nich najpopularniejszą formułę na rynku. UWAGA! Nie wolno stosować tej formuły do cięższych motocykli i skuterów, zamiast innych formuł.

Seria SFA-HH to formuła produkcji USA, do większych i mocnych maxi skuterów. Oferuje bardzo wysoki współczynnik tarcia, wysoką stabilność temperaturową, dobre wyczucie hamulca oraz trwałość.

Seria SFAC – Carbon Scooter Pads to formuła stworzona do skuterów średniej klasy, oferująca większą trwałość i siłę hamowania niż seria SFA.

Seria VLD Limited Edition Chrome Pads – formuła stworzona dla miłośników chromu, a więc właścicieli ciężkich Cruiserów. Odznaczają się chromowanymi płytkami dającymi wyjątkowy wygląd klocków. Oferują wysoką trwałość, oraz stabilność temperaturową plus niskie zużycia tarcz hamulcowych.

Seria SXR Side By Side Race Formula Brake Pads to klocki produkowane w USA z przeznaczeniem do wyczynowego użytkowania w pojazdach SXS ( Side By Side lub UTV) .

Seria CK to sprzęgła jakością odpowiadające oryginałom. Bazą do produkcji jest wysokiej jakości korek z zaimpregnowanymi cząstkami aluminium, w celu zwiększenia odporności na zużycie i wysoką temperaturę. Zestaw zawiera komplet tarcz ciernych sprzęgła.

Zestaw SRK to kompletnie sprzęgło, w którego skład wchodzą: kevlarowe tarcze sprzęgła, stalowe przekładki, sprężyny lub płytki sprężynowe [jeśli występują]. Podobnie jak SRC idealne dla ciężkich motocykli sportowych. SRK to najlepszy wybór i drugie życie dla Twojego motocykla.

CKF to nazwa nowych tarcz ciernych, które zostały wzbogacone włóknami karbonowymi. Stworzone z myślą o motocrossie i ATV, aby wytrzymać więcej, dawać lepsze wyczucie sprzęgła i być bardziej odpornymi na temperatury i obciążenia w porównaniu ze sprzęgłami korkowymi.

Bazą dla sprzęgła DRC jest prasowany wysokociśnieniowy korek z domieszką aluminium. Zestaw zawiera komplet tarcz ciernych. W przypadku sprzęgieł off-road EBC zaleca montaż kompletnych zestawów DRC. Większość sprzęgieł motocykli off-road, wyposażona jest w aluminiowe przekładki, które szybciej się zużywają oraz zanieczyszczają olej w silniku.

SRC – tarcze sprzęgła wykonane z kevlaru. Do zestawu dołączone są utwardzone sprężyny (jeśli występują). Zestaw SRC jest idealna dla cięższych motocykli sportowych i osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. Zaletami tej serii jest wyższa odporność na temperaturę i dłuższa żywotność.

Seria DRCF zawiera: wzmocnione włóknami karbonowymi tarcze cierne, aby zwiększyć wytrzymałość, komplet stalowych przekładek o punktowej powierzchni w celu lepszego smarowania, komplet wzmocnionych sprężyn. Jeśli nie chcesz wymieniać całego sprzęgła, możesz kupić same tarcze cierne CRF. Pamiętaj jednak aby zastosować wzmacniane sprężyny, gdyż standardowe ulegają szybszemu zużyciu pod wpływem ciepła.

Lista Dystrybutorów

Białystok 15 – 815, Moto-Rem Adam Mulawa, ul. Porzeczkowa 12A
Bielsko Biała 43 – 346, F.U.H. Motobox Józef Wójcik, ul. Ostrowa 1
Bochnia 32- 700, Danmot Edward Daniec, Marek Daniec, ul. Brzeska 131
Blizne Jasińskiego 05 – 082, Motorus.pl Piotr Brzeziński, ul. Henryka Sienkiewicza 5A, www.motorus.pl
Częstochowa 42 – 200, F.H.U. Marpol Marzena i Tomir Ociepa Sp. j., ul. Św Rocha 187A
Głogów 67 – 200, P.H.U. Jaromin Moto Robert Jaromin, ul. Mechaniczna 2
Jasło 38 – 200, WMW Motocenter W. Więcek Salon i Serwis Motocykli, ul. 17-go Stycznia 180
Jastków 21 – 002, Centrum Motocykli Miechowicz Jan Miechowicz, ul. Al Warszawska 63
Jelenia Góra 58 – 500, Centrum Motocyklowe Yamaha, ul. Wincentego Pola 15
Józefów 05 – 410, Polson Paulina Lipińska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42A
Katowice 40 – 353, F.H. Matek-Części Mateusz Gąsior, ul. Morawa 47
Katowice 40 – 807 Booster s.c. Marcin Zając, Zbigniew Drapa, Marcin Sierociński, ul. Brygadzistów 82
Kielce 25 – 414, Moto-Park S.C. R. Rożek, P. Dyrlaga, ul. Warszawska 402, tel. 041-332-95-71 www.motopark.com.pl
Kielce 25 – 519, Sklep Motoryzacyjny Czesław Pisarczyk, ul. Pocieszka 17
Kobyłka 05 – 230, Motopasja Jerzy Szumilewicz, ul. Jana Pawła II 48
Koszalin 75 – 721, Auto-Moto-Shop S.C. D.J. Sekrecki & D.A. Mowczan, ul. H. Modrzejewskiej 3
Kraków 30 – 130, P.S. Bikes Mariusz Strzelichowski, ul. Podtatrzańska 3, 34 – 400 Nowy Targ; ul. Rydla 29
Kraków 30 – 522, Secesja sp. j. Jacek Stawoski, Marcin Stawoski, ul. Wielicka 8
Kraków 30 – 358, F.H.Motor-ek Konrad Chrabąszcz, ul. Roztworowskiego 9/29
Kraków 30-644, Centrum Motocyklowe RIDER, ul. Kamieńskiego 53
Kutno 99 – 300, Centrum Motocyklowe F.H.U. Stan-Mot Sławomir Staniszewski, ul. Jesienna 111
Kwidzyn 82 – 500, Moto Handel Rumik Radosław Rumiński, ul. Grunwaldzka 31
Lublin 20 – 468, Naprawa Motocykli Różnych Tomasz Skorzyński, ul. Energetyków 5
Lublin 20 – 315, Moto-GP Piotr Wójcik, ul. Wincentego Witosa 3
Łodygowice 34 – 325, Zakład Usługowo Handlowy Arka Adam Kucharczyk, ul. Zywiecka 120
Mielec 39 – 300, Josiro-Motocykle Krzysztof Pręgiel, ul. Wolności 160
Mikołów 43 – 190, Ratka-Motocykle, ul. Wspólna 6
Niedomice 33 – 132, P.U.H. Partol Artur Kosiniak, ul.Niedomicka 265
Nowy Sącz 33- 300, Centrum Motocyklowe Pazgan, ul. Podgórska 30
Nowy Targ 34 – 400, Łukasz-Motocykle Niemczewski Łukasz, ul. Składowa 5
Nowy Tomyśl 64 – 300, Yamaha Pawelec Sp. Cywilna, ul. Ogrodowa 7
Nowy Tomyśl 67 – 300, Power Team Krzysztof Dominiak, ul. Nowa 17
Nysa 48 – 300, Firma Motocyklowa Grech Rafał Hulboj, ul. Stanisława Wyspiańskiego 3
Olsztyn 10 – 510, P.H. Motozbyt Wojciech Macioch, ul. Mazurska 16
Opole 45 – 365, Moto-Garaż Tomasz Macion, ul. Ozimska 60A
Opole 45 – 231, Moto Centrum G. Kaczmarski, J. Dylska, ul. Oleska 196
Piaski 63 – 820, F.H.U. Janmar January Nowacki, ul. Warszawska 61
Poznań 61 – 563, Motus, ul. Górna Wilda 61
Poznań 61 – 055, Mototec Wojciech Olejnik, ul. Władymira 7
Poznań 61 – 471, Adam Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A. Szymkowiak i spółka Sp.j., ul. Opolska Pawilon 1
Poznań 60 – 179, Service Expo Team s.c. Krzysztof Król, Dariusz Odważny, ul. Smoluchowskiego 7
Przemyśl 37 – 700, F.H.U. Czar-Mix II Wojciech Czarski, ul. Bohatetów Getta 63
Raszyn 05 – 090, Free&Fun motors Sp. z o.o., ul. Aleja Krakowska 81
Reńska Wieś 47 – 208, Auto-Motor-Bike Kos Piotr Majdanik, ul. Górna 14
Rybnik 44 – 203, Szpila P.U.P.H., ul. Żorska 164
Rzeszów 35 – 001, Firma Ag-Mot, ul. Żeromskiego 3
Rzeszów 35 – 222, Yamaha RingRoad, ul. Okulickiego 6, www.ringroad.pl
Sandomierz 27 – 600, F.H.U. Quanakors, ul.Kobierniki 21
Siedlce 08 – 110, Stajnia Mustangów Dariusz Pawluczuk i Michał Aleksander Szymani, ul. Gen. Józefa Bema 111
Skawina 32 – 050, GP Moto S.C. Michał Suder, Dawid Suder, ul. Krakowska 24
Sławno 76 – 100, Weglazbyt Andrzej Zając, ul. Koszlińska 17A
Sławno 76 – 100, Auto-Serwis Małachowski Artur Małachwski, ul. Chełmońskiego 33
Szczecin 71-793, Szczecin Moto-Graty.pl, ul. Kostrzewskiego 28, tel. 91-881-27-06
Świebodzin 66 – 200, Moto-Cross S.C. Wioletta Wojciechowska, Piotr Wojciechowski, ul. Sikorskiego 23
Świeszyno 76 – 024, Motomaniak Piotr Matecki, ul. Konikowo 68B
Toruń 87 – 100, F.H.U. Wilmat Sp. j. L. Matecki, L. Wiśniewski, ul. Gdańska 22
Tychy 43 – 100, V-Max Łukasz, Jakub Grzesica, ul. Wodna 17
Warszawa 03 – 727, Moto-Styl Czwanoróg Marzena i Piotr, Bujańscy Jolanta i Jacek Sp. j., ul. Targowa 7
Warszawa 04 – 506, Yavit Zakład Mechaniki Precyzyjnej, ul. Minerska 4
Warszawa 01 – 424, MOTORUS.PL, Aleja Prymasa Tysiąclecia 76d/16, tel. 693 639 699, 22 722 01 45, www.motorus.pl
Wrocław 50 – 225, KM Motor Tomasz Kral, ul. Reymonta 12
Wrocław 52 – 110 , MOTOFAZA, ul. Ignacego Mościckiego 33
Września 62 – 300, P.P.H.U. Select Sławomir Rajski, ul. Szeroka 11
Zielona Góra 65 – 001, Motosport Andrzej Kurpirel, ul. Fabryczna 14/7
Żywiec 34 – 300, Motozet Tomasz Domrazek, ul. Browarna 28